Kraj

HalfPrice odnosi sukces w Polsce i rozpoczyna ekspansję zagraniczną

W należącej do grupy CCC sieci działa już 13 sklepów, które w pierwszym miesiącu odwiedziło ponad 500 tys. klientów.

Należąca do grupy CCC sieć HalfPrice, której pięć pierwszych sklepów zostało otwartych 4 maja br., informuje o udanym starcie. Aktualnie pod tą marką działa 13 sklepów, w tym najnowszy flagowy salon w domu towarowym Wars w Warszawie oraz sklepy w dolnośląskiej Wroclavii, szczecińskiej Galaxy, Galerii Korona w Kielcach, opolskim Solaris, Galerii Platan w Zabrzu, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej, Galerii Łódzkiej, tyskim Gemini Park, Parku Handlowym w Polkowicach oraz Pogorii w Dąbrowie Górniczej.

W pierwszym miesiącu działania sieci jej sklepy odwiedziło ponad 500 tys. klientów. Do końca br. ma być 65 sklepów HalfPrice w Polsce, w tym pięć poza jej granicami. Ekspansja zagraniczna rozpocznie się w sierpniu br. od Węgier i Austrii, a kolejne sklepy zostaną otwarte w Czechach (we wrześniu) i na Słowacji (w październiku).

HalfPrice oferuje artykuły wielu marek (odzież, obuwie, zabawki, akcesoria i kosmetyki, a także dekoracje do domu) w cenie znacznie (często o połowę) niższej niż detaliczna. Niebawem oferta ma być poszerzona o żywność delikatesową oraz produkty dla zwierząt.