Zagranica

Harley-Davidson ogłasza globalny przetarg

Producent legendarnych motocykli poszukuje agencji do obsługi reklamowej, digitalowej i mediowej.

Harley-Davidson, producent motocykli premium, ogłosił przetarg na obsługę w zakresie reklamowym, digitalowym i mediowym. W ubiegłym tygodniu wysłał do agencji zapytania ofertowe. Przetarg ogłoszony został w USA, firma nie korzysta z pomocy audytora. Przetarg dotyczy zakresu obsługi reklamowej, digitalowej i mediowej.
W 2010 r. Harley powierzył swój budżet kreatywny agencji Victors and Spoils, budżet digitalowy – DigitasLBi, a budżet mediowy – Starcom MediaVest Group. Wcześniej firma współpracowała z Carmichael Lynch.
Harley-Davidson obecnie prowadzi kampanię online dla Project Rushmore – serii innowacji wprowadzanych w motocyklach. Działania obejmują emisję filmów w YouTube.
W zakresie obsługi content marketingu od 2006 r. firmę obsługuje agencja Archant Dialog.

(Campaign)