Kraj

Hasco-Lek reklamuje markę Valused [wideo]

Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNKsu1BCWZOI%22%7D
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek. W portfolio marki znajduje się lek bez recepty na uspokojenie (Valused 30 kapsułek) i nasenny (Valused Noc Plus 30 tabletek). Emisja kampanii przewidziana jest w największych stacjach TV.

Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada zaś Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One.

Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.