Kraj

Przetargi

Top news

Open

Havas Media będzie odpowiedzialny za obsługę kampanii digitalowych Lidl Polska

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu Lidl Polska na obsługę mediową w zakresie tworzenia, planowania i zakupu kampanii reklamowych SEM oraz kampanii programatycznych.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Havas Media od listopada br. będzie współpracować z marką Lidl Polska w zakresie komunikacji w mediach digital. Tym samym agencja Havas Media, która już planowała i kupowała media tradycyjne dla tego klienta, teraz będzie kompleksowo obsługiwać detalistę także w zakresie optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online i offline.
– Bardzo się cieszę z decyzji Lidl Polska o współpracy. Nasza strategia odpowiedziała na potrzeby klienta oraz pokazała nasze silne kompetencje digital, podkreślając również proces współpracy i partnerstwo biznesowe. Mocne wsparcie zaawansowanej analityki zespołu Data Business Intelligence i Havas Programmatic Hub oraz zastosowanie autorskich narzędzi i platform potwierdziły najlepsze dopasowanie oferty – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer w Havas Media Group.

Obecna współpraca Havas Media i Lidl Polska trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach. Przetarg był audytowany przez firmę Stars. Bliższych jego szczegółów nie podano.