Kraj

Havas Warsaw dla marki BoboVita Bio

W Dzień Dziecka wystartuje nowa kampania produktów dla najmłodszych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH0PEVkNIsww%22%7D
W poniedziałek 1 czerwca rusza nowa kampania BoboVita Bio (Nutricia) realizowana pod hasłem “Brzmi niesamowicie”. Działania reklamowe obejmą telewizję, punkty sprzedaży oraz internet, w tym media społecznościowe.
Nowa linia BoboVita Bio to 18 smakowitych nowości bio dla dzieci – posiłków, przecierów owocowych oraz musów owocowych w wygodnych tubkach. Zgodnie z przepisami prawa produkty te nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku ani barwników – zapewnia biuro prasowe.
Owoce, warzywa i mięso zawarte w nowych produktach  BoboVita Bio mają pochodzić z certyfikowanych upraw i hodowli ekologicznych, troskliwie doglądanych i prowadzonych z najwyższą dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt – zapewnia firma.
Kampania będzie realizowana w TV, punktach sprzedaży i internecie. Zostaną uruchomione zasięgowe działania online, które obejmą kanały wideo, takie jak YouTube oraz social media – Facebook i Instagram.
Na stronie WWW marki powstała podstrona, na której rodzice mogą poznać produkty BoboVita Bio. Marka zapowiedziała również możliwość wypróbowania nowości.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon Film, postprodukcją studio Human Ark, reżyserem części animacyjnej był Wojciech Wawszczyk. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.