Media

Marketing

HBO Max i Empik Go współpracują przy "Odwilży"

To pierwsza tak duża współpraca platform subskrypcyjnych w Polsce.

1 kwietnia na platformie HBO Max odbyła się premiera dwóch pierwszych odcinków 6-odcinkowego serialu „Odwilż” w reżyserii Xawerego Żuławskiego, w którym grają m.in. Katarzyna Wajda (w roli głównej – policjantki Katarzyny Zawiei), Bartek Kotschedoff, Sebastian Fabijański, Bogusław Linda i Andrzej Grabowski. Fabuła serialu, według deklaracji twórców, łączy dramat psychologiczny, thriller i kryminał.

Jednocześnie w aplikacji Empik Go wystartował (1 kwietnia również udostępniono dwa odcinki) podcast z gatunku true crime “Odwilż”, który przybliża działania osób pracujących przy sprawach kryminalnych. Narratorami zostali Justyna Mazur i Marcin Myszka. Ich głosy przeprowadzą słuchaczy przez historię osadzoną w Szczecinie, a każdy z odcinków zostanie wzbogacony o komentarze ekspertów – policjantki kryminalnej, przewodnika po Szczecinie, antropologa sądowego, psycholog śledczej, profilera i byłego antyterrorysty. Kolejne odcinki będą debiutowały po dwa co tydzień. Podcast “Odwilż” w aplikacji Empik Go jest dostępny także dla użytkowników Empik Premium oraz Empik Premium Free.

– Na podstawie scenariuszy serialu powstał podcast, mający na celu rozszerzenie doświadczenia świata samego serialu i stanowiący zaproszenie do dalszego zgłębiania wątków. Ważne dla nas było, by trafić do wspólnych odbiorców HBO Max i Empik Go – mówi Beta Czarnacka, dyrektor brand & content marketing HBO Max Polska. – Jest to również pierwsza w Polsce tak szeroka współpraca platformy SVoD, jaką jest HBO Max, ze światem podcastowym. Empik Go występuje tu jako pomysłodawca i producent – wyjaśnia Paweł Heba, dyrektor kreatywny Empik Go.