Kraj

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

HBO Polska promuje nowy polski serial „Pakt”. Działania prowadzone są pod hasłem „Jak wiele możesz poświęcić?”. Premiera serialu odbędzie się w niedzielę, 8 listopada, w HBO. Serial będzie dostępny również w serwisie HBO Go.

Kampania promocyjna nowego serialu HBO oparta jest na rozbudowanym media miksie zapewniającym szeroki zasięg (radio, outdoor, telewizja, internet), jak również działania jakościowo-kontentowe (prasa, kino, internet).

Promocję rozpoczęła kampania outdoorowa (wyselekcjonowana sieć backlightów) i prasowa: w magazynach branżowych, lifestyle’owych („Zwierciadło”, „Pani”), kontynuowana będzie w tygodnikach opinii („Newsweek”, „Polityka”) oraz dziennikach („Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza”). Główne aktywności promocyjne koncentrują się w tygodniu poprzedzającym premierę. Uruchomiona zostanie kampania telewizyjna (TVP, TVP2, TVP Info, Polsat wraz kanałami tematycznymi), a także radiowa – w największych rozgłośniach ogólnopolskich (RMF, Zet, PR3) oraz sieciach stacji regionalnych.

Kampania internetowa oparta na wideo oraz wielkoformatowych kreacjach display będzie prowadzona w serwisach związanych z tematyką filmową i telewizyjną (Filmweb.pl, Serialowa.pl, Stopklatka.pl, Naekranie.pl, Teleman.pl, Telemagazyn.pl, TV.WP.pl), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), YouTube oraz serwisach muzycznych (Spotify, Tuba.fm). Dodatkowo komunikacja będzie wzmocniona promocją na stronach głównych portali (Gazeta.pl, WP.pl, Interia.pl). W kampanii zostaną wykorzystane również wyselekcjonowane magazyny cyfrowe (Forbes, Logo, Man’s Health). W kinie obecny będzie trailer serialu.

Kampanię od strony kreacji przygotował dział kreacji HBO Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Budżet kampanii nie został podany.