Kraj

Heineken rusza z aktywnościami wokół fazy pucharowej Ligi Mistrzów [wideo]

W spocie wyreżyserowanym przez Guya Ritchiego pojawia się Jose Mourinho.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdKVn5z8U3ZU%26t%3D5s%26oref%3Dhttps%253A%252F%252F%22%7D
Heineken (Grupa Żywiec) rusza z aktywnościami wokół fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Kampania “Wejdź do gry” wystartowała wczoraj. Bohaterem filmu reklamowego jest słynny portugalski trener Jose Mourinho (obecnie Manchester United), dwukrotny zwycięzca LM. W spocie wyreżyserowanym przez Guya Ritchiego wygłasza on mowę przedmeczową, która – jak się później okazuje – jest po prostu zaproszeniem do kibicowania przed telewizorem. 

Kampania z udziałem Portugalczyka będzie promowała loterię w prasie, serwisach internetowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Wizerunek pucharu LM pojawi się na specjalnych butelkach i puszkach.

W akcji “Wejdź do gry” przez 13 tygodni będzie można wygrywać wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów, 5-litrowe kegi z piwem oraz konsole PlayStation 4 z zestawem VR. Kody promocyjne znajdują się na kapslach i zawleczkach.

Kampanię dla marki Heineken stworzyła agencja K2, która także realizuje działania BTL. Aktywacje interaktywne powierzono agencji G3, wsparcie PR zapewnia Roots PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Heineken zajmuje się dom mediowy MediaVest. Oryginalny spot dla marki Heineken stworzyła agencja Publicis Italia.

Heineken jest partnerem Ligi Mistrzów od 2005 r., a niedawne przedłużył umowę do 2021 r.