Heineken (Grupa Żywiec) rusza z aktywnościami wokół fazy pucharowej Ligi Mistrzów. Kampania “Wejdź do gry” wystartowała wczoraj. Bohaterem filmu reklamowego jest słynny portugalski trener Jose Mourinho (obecnie Manchester United), dwukrotny zwycięzca LM. W spocie wyreżyserowanym przez Guya Ritchiego wygłasza on mowę przedmeczową, która – jak się później okazuje – jest po prostu zaproszeniem do kibicowania przed telewizorem.
Kampania z udziałem Portugalczyka będzie promowała loterię w prasie, serwisach internetowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Wizerunek pucharu LM pojawi się na specjalnych butelkach i puszkach.
W akcji “Wejdź do gry” przez 13 tygodni będzie można wygrywać wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów, 5-litrowe kegi z piwem oraz konsole PlayStation 4 z zestawem VR. Kody promocyjne znajdują się na kapslach i zawleczkach.
Kampanię dla marki Heineken stworzyła agencja K2, która także realizuje działania BTL. Aktywacje interaktywne powierzono agencji G3, wsparcie PR zapewnia Roots PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Heineken zajmuje się dom mediowy MediaVest. Oryginalny spot dla marki Heineken stworzyła agencja Publicis Italia.
Heineken jest partnerem Ligi Mistrzów od 2005 r., a niedawne przedłużył umowę do 2021 r.