Zagranica

Heineken wprowadza "butelkę z misją"

W Amsterdamie browar zorganizował akcję, w której główną rolę odegrała butelka z wbudowanym GPS.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnuOY2UEl-oY%22%7D
W Amsterdamie browar Heineken wystartował z ciekawą akcją plenerową. Na potrzeby promocji agencja JWT Amsterdam stworzyła specjalną butelkę z wbudowanym GPS. Jej użycie gwarantuje doprowadzenie turystów do Muzeum Browaru heineken w Amsterdamie.
Dziesięć butelek z wbudowaną technologią GPS zostało ustawionych na terenie miasta w miejscach najczęściej uczęszczanych przez turystów i spacerowiczów. Kiedy przechodnie zatrzymywali się, żeby przyjrzeć się bliżej butelce, czerwona gwiazdka na kapslu zaczęła świecić na czerwono, zachęcając do jej podniesienia. Następnie gwiazdka zaczęła się obracać, zamieniając butelkę w urządzenie GPS, który za pomocą busoli i wibracji prowadził przechodniów do miejsca docelowego, czyli muzeum.
Pomysł ten ma na celu przyciągnąć odwiedzających do browaru Heineken Experience, markowego muzeum marki, które w 2014 r. odwiedziło ponad 730 tys. zwiedzających Amsterdam.

(Popsop)