Heinz zdecydował się powrócić do swoich kampanii w Facebooku, które charakteryzowały się wprowadzeniem personalizowanych kampanii. Działania obejmą pięć marek fasoli Beanz i sosy.
Przez cały czerwiec w Facebooku będzie obecna aplikacja, która pozwala fanom projektować własnego fasolkowego bohatera. Bohater będzie wzorowany na fanie i dlatego w aplikacji należy wypełnić test osobowości, aby charakterologicznie sklasyfikować swoje fasolowe alter ego. Każdego dnia Heinz wybierze zwycięzcę i przez trzy miesiące każdego dnia będzie rozdawał nagrody.
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją We Are Social i jest aktualizacją ubiegłorocznej akcji “Your Name on Bean”. Heinz poinformował, że dzięki akcji średnio zwiększał liczbę swoich fanów o 10 tys. tygodniowo.
Równolegle Heinz uruchomił kampanię o wartości 2 mln funtów wspierającą markę Cream Salad. Działania w social mediach koncentrują się wokół konkurencji “Zing Master” – fani przez cztery tygodnie walczą między sobą o nagrody. Kampania będzie miała również swoją odsłonę w lipcu – fani będą projektować własny lunchbox.
(Marketing Week)