Marka Heinz ruszyła z kampanią telewizyjną promującą wprowadzony niedawno sos czosnkowy w plastikowej butelce. Jest to pierwszy film reklamowy dla sosów smakowych tego brandu.
Hasło przewodnie kampanii reklamowej “Przebój smaku od 1869 roku” ma odzwierciedlać unikatową wartość Heinza – tradycję doskonałego smaku. Film reklamowy podkreśla najważniejszą zaletę sosu czosnkowego, jaką jest smak dodający wyrazistości potrawom z grilla oraz zimnych mięs, wędlin i warzyw.
Nowe opakowanie sosu czosnkowego Heinza uzupełnia portfolio sosów zimnych marki, dostępnych do tej pory w szklanych butelkach. Plastikowa, większa butelka sosu czosnkowego Heinz jest poręczna i wygodna.
Spot przygotowała agencja reklamowa Ceska Hlava z Pragi. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare. Kampania jest emitowana na antenach większości ogólnopolskich stacji. W tym samym czasie realizowana jest też kampania klasycznego keczupu Heinz.