Zagranica

Heinz z paneuropejską kampanią dla keczupu

Tak rozległa kampania prowadzona jest po raz pierwszy od pięciu lat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvJFuTN0WJeE%22%7D
Heinz Ketchup wraca po pięciu latach z dużą kampanią telewizyjną “It must be Heinz”. Głównym celem kampanii jest potwierdzenie hasła, że keczup “wnosi życie do jedzenia”.
Kampania startuje 1 października. To pierwsze tak rozległe działania promocyjne, które obejmą telewizję w całej Europie. Ostatnia kampania dla keczupu była realizowana w Wielkiej Brytanii w 2009 r.

Nowa reklama, stworzona przez AMV BBDO, przedstawia radosne momenty konsumpcji, które mają smakować wyjątkowo dzięki keczupowi Heinz.
Dziesięć różnych wersji reklamy zostało stworzonych w celu odzwierciedlenia niuansów smakowych po dodaniu do potrawy keczupu. W Wielkiej Brytanii np. nacisk będzie kładziony na wizualizacje reklamy z kanapką z bekonem, we Francji i w Hiszpanii będą to odsłony z ziemniakami saute i filetami z kurczaka w roli głównej.
Reklamy będą również eksponować komunikat o zmianie składu keczupu: producent przekonuje, że produkt zawiera teraz o 50 proc. mniej cukru, który został zastąpiony mieszanką stewii, oraz zredukowano o 25 proc. ilość soli.

(BrandRepublic)