Kraj

Hellena chwali się wynikami sprzedaży

Marka z portfolio Jutrzenki Colian odnotowała wzrost o 13,2 proc.

Hellena chwali się wynikami sprzedaży
Hellena, marka napojów z portfolio Jutrzenki Colian, odnotowała globalny wzrost sprzedaży napojów w I kwartale 2013 r. o 13,2 proc.

Sztandarowym produktem marki jest Oranżada, która zanotowała wzrost na poziomie 14 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych producenta wzrost udziałów marki Hellena przewyższa tempo wzrostu rynku. Segment oranżady rośnie w tempie 8,7 proc., a rynek – 7,9 proc. (Jutrzenka Colian za Nielsenem, sprzedaż wartościowa, okres XII 2011 – XI 2012, segment oranżady w opakowaniach PET).

Swoją całą kategorię napojów gazowanych Hellena repozycjonowała w II poł. 2012 r. i, jak przekonuje, dzięki temu w już I kwartale 2013 r. osiągnęła dynamikę sprzedaży na poziomie 22 proc.