Kraj

Hellena zachęca do udziału w promocji konsumenckiej

Działania towarzyszą kampanii dla Oranżady.

Hellena zachęca do udziału w promocji konsumenckiej
Na początku maja firma Hellena wystartowała z kampanią reklamową Oranżady pod hasłem “Cudze chwalicie, swego nie znacie” (MMP24 z 10 maja). Teraz komunikuje promocję konsumencką. Działaniami promocyjnymi objęte są trzy warianty Oranżady: biała, czerwona i żółta, akcja potrwa do końca lipca.

Promocja konsumencka jest częścią kampanii wizerunkowej Oranżady. Do udziału w promocji zachęcają ambasadorzy kampanii – kabaret Ani Mru Mru. Konsumenci mogą wygrać Fiata 500L oraz tablety Samsung Galaxy Tab 2. Promocyjne produkty wyróżniają się na sklepowych półkach specjalnymi, pomarańczowymi nakrętkami oraz promocyjnymi etykietami informującymi o zasadach promocji. Akcja ma zasięg ogólnopolski.

Promocja konsumencka jest wspierana kampanią billboardową, radiową, internetową, komunikatami na stronie marki Hellena oraz materiałami POS w punktach sprzedaży: ulotkami przy półce, wystawkami paletowymi, dodatkowymi ekspozycjami z informacjami o promocji, dedykowanymi modułami do gazetek sieciowych, zawieszkami na butelki, woblerami i owijkami paletowymi. Za kreację działań odpowiada agencja GonneBe. Media kupuje Universal McCann.