Kraj

Reklama

Herbapol-Lublin startuje z kampanią nowych napojów HerbaLove

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiedzialna jest CzteryCzwarte Brand Design, a za produkcję klipu agencja kreatywna Carla Zuri. Media na potrzeby działań zakupił dom mediowy MediaCom.

Herbapol-Lublin rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane HerbaLove. Hasło kampanii to “Z miłości do smaku i orzeźwienia!”.

Kampania obejmować będzie intensywne działania w kanałach digitalowych. Produkty HerbaLove będą promowane poprzez VoD oraz szeroko w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok), jak również poprzez akcje z influencerami. Spoty będą emitowane w najpopularniejszych serwisach streamingowych, w tym m.in. w Player.pl, Polsat Box, a także na platformie YouTube. Zaplanowana została również kampania na nośnikach OOH. Billboardy oraz formaty typu citylight ukazujące HerbaLove zobaczymy na ulicach największych polskich miast oraz w okolicach najważniejszych ciągów komunikacyjnych w kraju. Dodatkowo kampania otrzyma wsparcie PR oraz trademarketingowe.

Za koncepcję i kreację odpowiedzialna jest CzteryCzwarte Brand Design, a za produkcję klipu agencja kreatywna Carla Zuri. Media na potrzeby działań zakupił dom mediowy MediaCom.