Agencja HiBrands przeprowadziła redesign opakowań produktów Sonko. Najważniejszym zadaniem było usystematyzowanie portfolio marki. Obok zmiany identyfikacji na nowych opakowaniach pojawiły się również zdjęcia potraw, które mają stanowić inspirację dla kupujących.

– Nowa identyfikacja wizualna Sonko jest zobrazowaniem nowej strategii i pozycjonowania marki, w której najważniejszym elementem tożsamości jest pozytywna energia. W projekcie zostało zachowane to, co było najważniejsze w Sonko, ale symboliczne podejście do wizualizacji słońca pozwoliło unowocześnić wygląd i nadać spójności przez wprowadzenie uniwersalnego systemu identyfikacji marki w górnej części opakowań. Pozwoliło to ujednolicić wszystkie produkty, jednocześnie ułatwiając nawigację po całym portfolio, zarówno tym dotychczasowym, jak i w nowych kategoriach, w których się rozwijamy. Poszczególne kategorie stają się spójne wizualnie, a dzięki temu wyróżniają się wśród projektów konkurencji, tworząc spójny obraz marki – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO grupy Oshee będącej właścicielem marki Sonko.