Kraj

Marketing

HiBrands przeprowadziła redesign opakowań produktów Sonko

Najważniejszym zadaniem było usystematyzowanie portfolio marki.

Agencja HiBrands przeprowadziła redesign opakowań produktów Sonko. Najważniejszym zadaniem było usystematyzowanie portfolio marki. Obok zmiany identyfikacji na nowych opakowaniach pojawiły się również zdjęcia potraw, które mają stanowić inspirację dla kupujących.

– Nowa identyfikacja wizualna Sonko jest zobrazowaniem nowej strategii i pozycjonowania marki, w której najważniejszym elementem tożsamości jest pozytywna energia. W projekcie zostało zachowane to, co było najważniejsze w Sonko, ale symboliczne podejście do wizualizacji słońca pozwoliło unowocześnić wygląd i nadać spójności przez wprowadzenie uniwersalnego systemu identyfikacji marki w górnej części opakowań. Pozwoliło to ujednolicić wszystkie produkty, jednocześnie ułatwiając nawigację po całym portfolio, zarówno tym dotychczasowym, jak i w nowych kategoriach, w których się rozwijamy. Poszczególne kategorie stają się spójne wizualnie, a dzięki temu wyróżniają się wśród projektów konkurencji, tworząc spójny obraz marki – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO grupy Oshee będącej właścicielem marki Sonko.