Kraj

H&M łapał Jednorożca

Agencja Lubię To - Linked by Isobar jest autorem niestandardowej akcji dla sieci sklepów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfDTKKMIak3s%22%7D
Marka H&M przygotowała kolejną niebanalną aktywację. Mieszkańcy Warszawy mogli wziąć udział w grze miejskiej, w której wskazówki były przekazywane w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji Periscope. W rolę Jednorożca, którego mieli odnaleźć uczestnicy gry, wcielił się Piotr Kędzierski. Akcja skierowana była do młodych ludzi i miała na celu promocję kolekcji H&M Divided‎. Zwycięzcy otrzymali karty upominkowe H&M o wartości 1000 oraz 300 zł.

Akcję wspierała kampania w Facebooku, Twitterze i Instagramie. W ramach promocji akcji powstały trzy 20-sekundowe teasery.

Za pomysł kreatywny i egzekucję odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię To – Linked by Isobar, z którą H&M współpracuje od lipca 2012. Za produkcję teaserów odpowiada dom produkcyjny Lads.