Marka H&M przygotowała kolejną niebanalną aktywację. Mieszkańcy Warszawy mogli wziąć udział w grze miejskiej, w której wskazówki były przekazywane w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji Periscope. W rolę Jednorożca, którego mieli odnaleźć uczestnicy gry, wcielił się Piotr Kędzierski. Akcja skierowana była do młodych ludzi i miała na celu promocję kolekcji H&M Divided. Zwycięzcy otrzymali karty upominkowe H&M o wartości 1000 oraz 300 zł.
Akcję wspierała kampania w Facebooku, Twitterze i Instagramie. W ramach promocji akcji powstały trzy 20-sekundowe teasery.
Za pomysł kreatywny i egzekucję odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię To – Linked by Isobar, z którą H&M współpracuje od lipca 2012. Za produkcję teaserów odpowiada dom produkcyjny Lads.