Kraj

Hochland promuje bloczek sera topionego

Nowy produkt będzie wsparty działaniami reklamowymi.

Hochland promuje bloczek sera topionego
W połowie kwietnia do sprzedaży trafi wariant serowy firmy Hochland: bloczek topiony Gouda – nowy smak.

Bloczki – najważniejsza kategoria serów topionych w Polsce, zdaniem ekspertów warta jest rocznie 222 mln zł. Mają też największy udział – niemal połowę rynku – w dużej kategorii serów topionych, a Hochland zapewnia, że prawie połowa rynku należy do bloczków topionych jego marki.

Wprowadzenie nowych bloczków topionych Hochland Gouda zostanie wsparte intensywną kampanią PR, reklamą w prasie konsumenckiej, a dla handlowców przygotowano ulotki, planowane jest też wsparcie w punktach sprzedaży, o czym marketer będzie informował w kwietniu.

Sugerowana cena detaliczna za opakowanie jednostkowe 100 g nowych bloczków topionych Hochland Gouda wynosi 2,20 zł.