Kraj

Hochland rozgrzewa kina

Firma zorganizowała akcję degustacyjną marki Na Gorąco w multipleksach.

Hochland rozgrzewa kina
We wszystkich kinach sieci Multikino i Cinema City w całej Polsce wystartowała kampania kinowa plastrów Hochland Na gorąco. Na ekranach w bloku specjalnym przed wybranymi filmami emitowany jest spot reklamowy. Dodatkowo w ramach działań w każdą sobotę lutego, w godzinach 15-21 prowadzone są degustacje. W ramach akcji znalazł się także sponsoring I edycji Ladies Night w Cinema City.
Kampania ma na celu przybliżenie zalet nowości rynkowej oraz możliwości zastosowań. Hochland Produkt ma być odpowiedzią na potrzebę konsumentów i stworzenie nowego segmentu w kategorii sera.

Działania w kinach są częścią szerszej kampanii i wielokanałowego wsparcia nowych plastrów sera Hochland z linii Na gorąco. Działania obejmują także telewizję, prasę wybrane tytuły prasy fachowej, billboardy i wiaty przystankowe, internet, media społecznościowe, materiały promocyjne i ekspozycje w punktach sprzedaży.
Nowa linia produktów jest dostępna w kilku wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.