Kraj

Hochland z nową serową propozycją

Firma wprowadza na rynek linię serów "Na gorąco".

Hochland z nową serową propozycją
Firma Hochland poszerza portfolio o linię serów wprowadzonych z myślą o ciepłych posiłkach i zapiekankach. Niebawem na rynek trafią sery z linii “Na gorąco”. Plastry dostępne są w trzech wariantach: ser z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili. Marketer zaplanował  dla nich marketingowe wsparcie: kampanię reklamową w najważniejszych tytułach prasy fachowej oraz szeroko zakrojone działania PR. Do konsumentów skierowane będą intensywne działania reklamowe, m.in. w telewizji, kinie, prasie, internecie oraz mediach społecznościowych, a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży. Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiadają agencje Grasp Group, ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.