Zagranica

Honda w konwencji kalendarza adwentowego

W Wielkiej Brytanii Honda ogłasza wyprzedaż modeli rocznika.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBZdhOapwM9o%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania Hondy przygotowana przez RPA realizowana pod hasłem “Happy days”. Jest promowana przez serię spotów 30-sekunodwych zrealizowanych w konwencji kalendarza adwentowego – każde otwarte okienko przedstawia scenę z życia innej osoby, co ma pokazywać, że Honda jest producentem samochodów uniwersalnych.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxBZ_XOZHf0Y%22%7D
Bohaterami są więc single, pary rozpoczynające wspólne pożycie, rodziny z dziećmi, sportowcy i podróżnicy.

(Agency Spy)