Zagranica

Honda z nowym spotem hybrydy [WIDEO]

Marketer rozpoczyna nową kampanię reklamową na większości rynków w Europie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIAV-8t-UbHY%22%7D
Nowy spot modelu hybrydowego CR-Z w wersji coupe sport będzie pokazywany na 29 rynkach w Europie. Za jego kreację odpowiada agencja reklamowa Wieden & Kennedy z Londynu.

Oprócz projektu ATL będą równocześnie prowadzone działania BTL, za które odpowiada agencja Elvis. Budżetem planowania i zakupu mediów zarządza Starcom MediaVest.

Jest to już drugi projekt komunikacyjny Hondy po zmianach wprowadzonych do jej struktur europejskich. Marketer konsekwentniej niż dotychczas stara się wdrażać w Europie pozycjonowanie brandu.

(na podstawie “BrandRepublic”)