Firma Hoop Polska, która na początku tego lata (patrz news MMP24 z 3 lipca br.) wprowadziła na rynek markę wody Białowieski Zdrój, w przyszłym roku zamierza jeszcze mocniej zainwestować w jej wsparcie.
Jak mówi Marek Kmiecik, członek zarządu i dyrektor marketingu Hoop Polska, w I i II kwartale marka otrzyma intensywne wsparcie marketingowo-reklamowe. O szczegółach szef marketingu nie chce jeszcze mówić, przyznaje jednak, że umocnienie pozycji marki i walka o udziały rynkowe będą wymagały stosownych inwestycji.
Kampanię wprowadzającą na rynek markę Białowieski Zdrój przygotowała agencja reklamowa Schulz Brand Friendly i najprawdopodobniej to ona też zajmie się przygotowaniem komunikacji w ramach przyszłorocznej komunikacji.
Planowaniem i zakupem mediów dla Hoop Polska zajmuje się dom mediowy MPG.
W dzisiejszym wydaniu serwisu piszemy też o rozpoczęciu przez Hoop przetargu na obsługę marki Hoop Cola.