Kraj

Hortex poleca soki do posiłków

Startuje nowa kampania marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcYPidzwiMmE%22%7D
Wystartowała najnowsza kampania soków Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji Opus B stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.
Komunikacja oparta jest na idei “Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków Hortex ma stanowić konkretny zysk: porcja energii, wartości odżywczych czy witamin. Firma poleca swoje soki do wszystkich posiłków w ciągu dnia. 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8fd8xXhilZU%22%7D
Przekaz reklamowy ma budować pozytywny zwyczaj dołączania soków do posiłków  Za kreację spotów oraz key visuale odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserowała Martyna Iwańska, produkcją zajęło się studio Dynamo Films, za warstwę dźwiękową odpowiadało studio Głośno. Postprodukcją zajął się zespół motion w agencji Opus B. Działania digital koordynuje agencja Asap & Asap. Za zakup mediów odpowiadają Pure Play oraz OMD.