Kraj

Hortex z innowacyjnym poszerzeniem portfolio

Firma wprowadza na rynek linię Bubbles - napojów owocowych gazowanych w plastikowych puszkach i wspiera launch kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzjaRpHtkNs4%26feature%3Dem-subs_digest%22%7D
Firma Hortex wprowadza na rynek linię Bubbles – owocowych napojów gazowanych. Jak zapewnia biuro prasowe firmy, to nietypowe napoje ze względu na ich charakter smakowy. Na rynek trafiają przezroczyste puszki napojów: Jabłko-Mięta, Cytryna-Limonka czy Jabłko-Rabarbar, a także oryginalny horteksowy smak Winogrona z kwiatem czarnego bzu.
Firma prezentuje nowości w kampanii wspierającej sprzedaż napojów. Za kreację i realizację spotu oraz tag-onu prezentującego Hortex Bubbles odpowiedzialna jest agencja Opus B. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się dom mediowy OMD. Kampania będzie emitowana w TV, online VoD oraz social media.