Rozpoczęła się kampania hoteli Ibis. Działania prowadzone będą pod hasłem „Ibis. Tu mieszka muzyka”. Inicjatywa marki, której ambasadorką została piosenkarka Sarsa, ma zachęcić młodych twórców do zaprezentowania swoich umiejętności w konkursie muzycznym. Na potrzeby kampanii w jednym z warszawskich hoteli Ibis powstaje studio nagraniowe, w którym wyłonieni w konkursie wykonawcy nagrają swoje utwory pod okiem uznanych producentów związanych z Universal Music.
Głównym elementem kampanii będzie konkurs muzyczny dla utalentowanych muzyków. Za pośrednictwem platformy internetowej zarówno soliści, jak i zespoły będą wgrywać w formie plików audio lub wideo próbki swoich nagrań.
Zwieńczeniem kampanii będzie specjalny koncert, na którym laureaci wystąpią u boku Sarsy. – Poprzez kampanię „Ibis. Tu mieszka muzyka” chcemy mocniej związać się z tą formą sztuki. Nie jest to jednak jedyne działanie rodziny hoteli Ibis związane z muzyką. Rozpoczynamy właśnie projekt kameralnych koncertów, podczas których obiecujący muzycy występują na scenie w hotelach Ibis – mówi Hanna Bernakiewicz, menedżer segmentu hoteli ekonomicznych w Polsce i Europie Wschodniej.
Marka współpracuje też z festiwalem Sziget na Węgrzech.