Kraj

House z nową kampanią odzieżową

Motyw przewodni nowych działań to "#Thank you for being you".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fxv4Fo_jwSHE%22%7D
Wystartowała wiosenna kampania marki odzieżowej House z portfolio koncernu LPP. Działania nastawione są na młodych odbiorców i są realizowane pod hasłem “#Thank you for being you”. Tytuł ma być zaproszeniem do świata młodych, a poszczególne kadry inspirowane są wpływem social mediów.
Wyróżnikiem łączącym wszystkie materiały filmowo-zdjęciowe House’a jest hashtag, który ma być symbolem kultury internetu. Zdjęcia kampanii wykonał znany polski fotograf Kuba Dąbrowski. Za rezultat artystyczny i koncepcyjny filmu reklamowego odpowiadają: duet kreacyjno-reżyserski Krzysztof Kosz i Kuba Bujas oraz operator Kacper Fertacz.
Siłą kampanii ma być wyjście z digitalu do świata offline’u poprzez współpracę z blogerami. Promocji kampanii SS17 towarzyszy konkurs House x Instax, którego twarzami i osobami prowadzącymi zostali Ciocia i Wujaszek Liestyle. By wziąć udział w konkursie, należy wykonać kreatywne zdjęcie, które będzie własną interpretacją jednego z 12 hashtagów umieszczonych na zdjęciach kampanijnych. Spośród nadesłanych prac Ciocia i Wujaszek wybiorą 25 najzdolniejszych, najdowcipniejszych i najbardziej kreatywnych, którzy otrzymają aparaty Instax Mini 8, bony zakupowe House, wezmą udział w warsztatach fotograficznych Instax prowadzonych przez Ciocię i Wujaszka, wraz ze stylistką House dowiedzą się, jak zbudować outfit idealny na wiosnę oraz wezmą udział w evencie oraz spotkaniu ze stylistami, blogerami i najważniejszymi osobami świata mody i popkultury.
Kampania powstała we współpracy z agencją LAF Artist Management.