Wyróżnikiem łączącym wszystkie materiały filmowo-zdjęciowe House’a jest hashtag, który ma być symbolem kultury internetu. Zdjęcia kampanii wykonał znany polski fotograf Kuba Dąbrowski. Za rezultat artystyczny i koncepcyjny filmu reklamowego odpowiadają: duet kreacyjno-reżyserski Krzysztof Kosz i Kuba Bujas oraz operator Kacper Fertacz.
Siłą kampanii ma być wyjście z digitalu do świata offline’u poprzez współpracę z blogerami. Promocji kampanii SS17 towarzyszy konkurs House x Instax, którego twarzami i osobami prowadzącymi zostali Ciocia i Wujaszek Liestyle. By wziąć udział w konkursie, należy wykonać kreatywne zdjęcie, które będzie własną interpretacją jednego z 12 hashtagów umieszczonych na zdjęciach kampanijnych. Spośród nadesłanych prac Ciocia i Wujaszek wybiorą 25 najzdolniejszych, najdowcipniejszych i najbardziej kreatywnych, którzy otrzymają aparaty Instax Mini 8, bony zakupowe House, wezmą udział w warsztatach fotograficznych Instax prowadzonych przez Ciocię i Wujaszka, wraz ze stylistką House dowiedzą się, jak zbudować outfit idealny na wiosnę oraz wezmą udział w evencie oraz spotkaniu ze stylistami, blogerami i najważniejszymi osobami świata mody i popkultury.
Kampania powstała we współpracy z agencją LAF Artist Management.