Zagranica

Hovis z nową kampanią na Wyspach

Marka oddaje hołd poprzedniej kampanii i mistrzostwu reżyserii Ridleya Scotta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoB5NogSZNvI%22%7D
Na Wyspach marka chleba Hovis wystartowała z nową kampanią autorstwa agencji Mother. Główna idea komunikacyjna nawiązuje do spotu z lat 70., który dla marki reżyserował sir Ridley Scott. Za kreację działań odpowiadała londyńska agencja Collett Dickenson Pearce. We współczesnym spocie również występują dzieci na rowerach, ale w innym kontekście. Główny komunikat kampanii zachęca do zabawy, ale z naciskiem na aktywność fizyczną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6Mq59ykPnAE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Spot “Stuck” prezentuje markę Hovis jako taką, która dorastającej i żądnej przygód młodzieży oferuje energię do działań i pretekst do przeżywania przygód. Za reżyserię spotu Mother odpowiada Johnny Hardstaff. Koncept rowerowy nawiązuje do reżyserii Scotta, ale nowej wersji reklamy towarzyszy również unowocześniona komunikacja.

(Agency Spy)