Zagranica

HP Sauce wraca na ekrany telewizorów

Nowa kampania sosów HP skierowana jest do młodych mężczyzn.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrCpn2Dh1YuM%22%7D

Po pięciu latach przerwy Heinz powraca z kampanią telewizyjną sosów HP. Spot przygotowany przez M&C Saatchi skierowany jest do młodych mężczyzn i ma wyjaśnić, na czym polega dziś “prawdziwa męskość”.

 

 

 

(Marketingweek.co.uk)