Kraj

HTC wspiera sprzedaż smartfonów

Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa "You" przygotowana dla HTC Desire.

HTC Polska rozpoczęła kolejny etap ogólnopolskiej kampanii reklamowej “You”, tym razem promującej najnowszy smartfon HTC Desire.

Duży nacisk położono w niej na szeroko zakrojone działania prowadzone w internecie, m.in. w portalach lifestyle’owych i biznesowych. Do komunikacji nowego telefonu wykorzystano prasę oraz outdoorowe nośniki cyfrowe, m.in. ekrany LCD w centrach biznesowych, galeriach handlowych, a także w taksówkach.

Ważną rolę w kampanii odgrywają akcje animacyjne prowadzone w centrach handlowych w całej Polsce. W specjalnie przygotowanych strefach HTC (tzw. HTC eXperience Zone) odwiedzający mogą obejrzeć najnowsze telefony HTC i zapoznać się z nimi. Równolegle z działaniami w galeriach handlowych telefony będą prezentowane podczas wybranych wydarzeń kulturalnych i imprez klubowych przez zespoły promotorów.

Kampania jest kontynuacją międzynarodowej strategii komunikacji HTC opierającej się na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem “Quietly Brilliant”.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Kreacje zostały przygotowane centralnie. Kampania potrwa do końca lipca br.