HTC Polska rozpoczęła kolejny etap ogólnopolskiej kampanii reklamowej “You”, tym razem promującej najnowszy smartfon HTC Desire.
Duży nacisk położono w niej na szeroko zakrojone działania prowadzone w internecie, m.in. w portalach lifestyle’owych i biznesowych. Do komunikacji nowego telefonu wykorzystano prasę oraz outdoorowe nośniki cyfrowe, m.in. ekrany LCD w centrach biznesowych, galeriach handlowych, a także w taksówkach.
Ważną rolę w kampanii odgrywają akcje animacyjne prowadzone w centrach handlowych w całej Polsce. W specjalnie przygotowanych strefach HTC (tzw. HTC eXperience Zone) odwiedzający mogą obejrzeć najnowsze telefony HTC i zapoznać się z nimi. Równolegle z działaniami w galeriach handlowych telefony będą prezentowane podczas wybranych wydarzeń kulturalnych i imprez klubowych przez zespoły promotorów.
Kampania jest kontynuacją międzynarodowej strategii komunikacji HTC opierającej się na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem “Quietly Brilliant”.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Kreacje zostały przygotowane centralnie. Kampania potrwa do końca lipca br.