Kraj

Huawei rozpoczyna działania związane z premierą serii smartfonów Mate 20

W projekt reklamowy zaangażowane są m.in.: DDB & Tribal, Cut/Cut, Papaya Films, Lunapark oraz Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbyswtMNFkXc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Chiński producent m.in. smartfonów Huawei, który ostro ściga się z koreańskim Samsungiem o miano największego sprzedawcy tych urządzeń w Polsce, rozpoczyna działania reklamowe w związku ze zbliżającą się premierą (16 października) nowej serii flagowych smartfonów Mate 20. Ich cechą wyróżniającą ma być m.in. zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w procesorach, dzięki czemu mają to być jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie telefonów na świecie.   

Pierwsza staruje kampania w mediach społecznościowych, która ma charakter emocjonalnego listu skierowanego od człowieka do sztucznej inteligencji. W ten sposób producent chce się zmierzyć z obawami dotyczącymi AI – pokazuje, jakie możliwości ona stwarza, jeżeli będzie wykorzystana we właściwy sposób.

Autorem kreacji reklam jest agencja DDB & Tribal (zespół: Maciej Waligóra, Monika Duch, Michał Krzyszkowski). Przy produkcji reklamy pracowały studia: Cut/Cut oraz Papaya Films, a przy postprodukcji – studio Lunapark. Planowaniem i zakupem mediów dla Huawei zajmuje się dom mediowy Wavemaker.