Zagranica

Hubble pomoże sprzedawać produkty Colgate

Colgate-Palmolive jest bliski zakupu mniejszościowego udziału w internetowym start-upie.

Hubble pomoże sprzedawać produkty Colgate
Założona dwa lata temu w Nowym Jorku spółka Hubble zajmuje się obecnie internetową sprzedażą soczewek kontaktowych w kolorowych opakowaniach (na zdjęciu). Miałaby pomóc Colgate-Palmolive w uruchomieniu internetowego systemu abonamentowej sprzedaży wybranych produktów, w pierwszej kolejności prawdopodobnie preparatów do wybielana zębów. Rozważane jest także wejście w inne sektory, np. produkty dla zwierząt domowych. Firmy dzieliłyby się wpływami z nowych przedsięwzięć. Finansowe szczegóły współpracy nie zostały ujawnione.

Colgate-Palmolive poszukuje nowych dróg rozwoju w związku z niskim tempem organicznego wzrostu przychodów ze sprzedaży – tylko 2 proc. w ub.r.

Zainteresowanie internetowymi serwisami oferującymi sprzedaż abonamentową wykazali już wcześniej dwaj inni potentaci rynku FMCG. Dwa lata temu Unilever kupił za 1 mld dol. Dollar Shave Club, a P&G w ub.r. Native Deodorant.

(WSJ)