w ramach działań promocyjnych zaproszono Huberta Urbańskiego. To trzecia rozpoznawalna medialnie postać, która dołącza do grona ambasadorów Avon w tym roku. Gospodarz “Milionerów” tym razem pyta Polki, co sądzą na temat kosmetyków marki Avon i czy mają wśród nich swoje ulubione.
W ramach strategii “Avon się sprawdza” marka zaprosiła do współpracy Martę Żmudę Trzebiatowską i Katarzynę Zielińską, które jako pierwsze wypróbowały nowości marki i wybrały swoje ulubione kosmetyki, teraz dołącza do nich Hubert Urbański.
Kampania z udziałem Huberta Urbańskiego obejmuje m.in. reklamy telewizyjne, których koncepcja opiera się na motywie cieszącego się popularnością teleturnieju “Milionerzy”. Format tego programu został po raz pierwszy użyty w Polsce w kampanii telewizyjnej produktów innej marki. Hubert Urbański pojawi się na okładce katalogu 5/2018 dostępnego od 22 marca 2018 r. Oprócz reklam telewizyjnych marka zaplanowała szereg działań w social mediach (m.in. konkursy, aktywacje konsumenckie), promocyjną kampanię radiową, kampanię PR i digital.
Kampania została stworzona przez dział komunikacji Avon przy współpracy z 4Fun Media. Za produkcję spotów odpowiada Flota Filmowa, a za zaplanowanie i zakup mediów Starcom. Kampania potrwa do końca kwietnia 2018 r.