Tyskie to czwarta marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, która wybrała Hutę 19 do stałej współpracy. Agencja współpracowała wcześniej z markami Prażubr i Dębowe, a od czterech lat prowadzi działania online i w social mediach dla Żubra, od roku 2020 wspierając markę także PR-owo.
Za współpracę z Tyskim po stronie agencji odpowiada doświadczony zespół: z ramienia kreacji dyrektorzy kreatywni Dariusz Rzontkowski i Mateusz Żdanko wspierani przez seniorskie teamy – Łukasza Ufnalewskiego i Dariusza Szablaka oraz Marcina Grzesiewskiego i Mateusza Palkę; z działu obsługi klienta zespół zarządzany przez Dorotę Kielan i Jacka Jankowskiego, a PR i influencer marketing prowadzi Justyna Sztengreber.
Zespół Huty 19 zrealizował w tym roku dwie niestandardowe akcje marki – porozumienia Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana oraz reklamę prasową w tygodnikach “Newsweek” i “Sieci”.