Kraj

Hyundai nawiązuje do nowej, globalnej strategii marki

Aktor Tomasz Karolak wystąpił w lokalnych działaniach komunikacyjnych marki. Autorem kreacji jest agencja Bimers.

Hyundai Motor Poland rozpoczyna dziś telewizyjną odsłonę kampanii reklamowej
wspierającej wyprzedaż rocznika 2010. W działaniach reklamowych importer nie kładzie nacisku na promocyjną cenę wybranych modeli, lecz na konkurs, w którym do wygrania jest model
Genesis Coupe.

Projekt komunikacyjny odbiega od tych, które Hyundai wcześniej realizował przy okazji promocji sprzedażowych. Nawiązuje ona do nowej globalnej strategii importera, która właśnie dziś zostanie ogłoszona podczas targów motoryzacyjnych w Detroit.

Hyundai od tego roku będzie realizować strategię pod hasłem “Modern premium”. Pozycjonowanie ma przypisać marce cechy wysokiej jakości, która jest powszechnie dostępna. Wcześniej
głównym atrybutem w komunikacji była dobra jakość oferowanych samochodów za przystępną cenę. Nowe podejście Hyundaia zostanie wprowadzone również w Europie, po targach Geneva Motor Show, w I kwartale br.

W obecnej kampanii wykorzystywany jest wizerunek aktora Tomasza Karolaka, który promował już Hyundaia latem ub.r. w działaniach pod hasłem “Prawo do jazdy dla wszystkich”. Koncepcja i kreacja kampanii powstały lokalnie w Polsce. Jej autorem jest agencja Bimers wybrana w drodze przetargu (od ub.r. Hyundai wybiera projektowo agencje do współpracy). Część działań przygotowała też agencja Instytut Rozwoju Reklamy. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają MPG i Media Contacts. Kampania obejmuje telewizję, internet, outdoor i prasę.