Kraj

Hyundai wspólnie reklamuje Tucson oraz Santa Fe

Połączoną kampanię dwóch modeli SUV-ów koreańskiego producenta realizują: Opus B i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-JoGm1h-63o%22%7D
Hyundai Motor Poland, dystrybutor samochodów największego koreańskiego producenta, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii promującej wspólnie dwa modele ze jego oferty SUV-ów: Tucson oraz Santa Fe.

Tucson to najlepiej sprzedający się model Hyundaia w Polsce i Europie oraz jeden z najlepiej sprzedających się SUV-ów z segmentu C. Santa Fe promowana jest z kolei jako połączenie sportowego SUV-a z wygodą limuzyny i przeznaczona dla segmentu D.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji oraz online. Za przygotowanie kreacji i adaptacji materiałów reklamowych odpowiada agencja reklamowa Opus B, a za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych – dom mediowy Havas Media.