Kraj

Marketing

IBO zaktualizował wyniki badania Outdoor Track

Uwzględniono 1189 nowych powierzchni operatorów.

Instytut Badań Outdooru przeprowadził kolejną aktualizację wyników badania Outdoor Track. W ramach nowego release’u (wersji danych) uwzględniono 1189 nowych powierzchni operatorów zrzeszonych w IBO: AMS, Clear Channel Poland oraz Stroer Media.

Równolegle z aktualizacją danych użytkownicy platformy IDS (Inventory Delivery System), umożliwiającej autoryzowanie kampanii OOH, zyskają możliwość: wyświetlania informacji o motywach layoutów biorących udział w kampanii, dodanie informacji o liczbie nośników spoza 10 aglomeracji (top 10), wygodniejsze raportowanie.

– To druga aktualizacja danych w tym roku. Tym razem największe zmiany dotyczą platformy autoryzacyjnej – mówi Bartosz Barański, członek zarządu IBO. – Użytkownicy otrzymają możliwość nowego formatu raportowania, nadawania motywów layoutów oraz pierwszy raz pracy z nośnikami poza największymi aglomeracjami – dodaje Waldemar Kruk, członek zarządu IBO.

Aktualizacja badania Outdoor Track zostanie opublikowana na platformie IDS dziś.