Kraj

Idea Bank rusza z kampanią reklamową Kredytu Fair

Hasłem "Można? Można!" bank zachęca do rozwijania biznesu z nowym finansowaniem dla firm. Za koncepcję odpowiada agencja Brasil.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEc5EiOJAThk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Idea Bank rusza z kampanią reklamową kredytu firmowego o nazwie Kredyt Fair. Hasłem “Można? Można!” bank zachęca do rozwijania biznesu z nowym finansowaniem dla firm.

W stacjach radiowych Grupy Zet, RMF i PR3 emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy. Oprócz tego kampania obejmie zasięgiem także telewizję i internet (w tym social media).

Bank wprowadził do oferty Kredyt Fair z oprocentowaniem 4,99 proc., który jest dostępny bez prowizji i zbędnych zaświadczeń z ZUS i US. Nowy klient oraz taki, który nie korzystał wcześniej w Idea Banku z żadnego finansowania, może skorzystać z oferty limitu w rachunku na 6 miesięcy do 50 tys. zł. Nie zostanie pobrana od niego prowizja, a także opłaty za wcześniejszą spłatę.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brasil Warsaw, a w reklamach można usłyszeć głos aktora i prezentera Łukasza Nowickiego.