Idea Bank rozpoczyna kampanię reklamową promującą lokatę ”Happy”. Osoby, które nie korzystały jeszcze z usług Idea Banku, mogą założyć 3-miesięczną lokatę (od 1 do 10 tys. zł) oprocentowaną na 4,5 proc. w skali roku. Według banku to obecnie najwyżej oprocentowany na rynku depozyt, jaki można założyć przez internet.
Trzy tygodnie temu Idea Bank na swoim firmowym kanale w YouTube zamieścił wideo z przeróbką kultowego przeboju Pharrella Williamsa pt. ”Happy”, w którym wystąpili właściciele firm z bankowego programu “Duma przedsiębiorcy”. Do tej pory klip został wyświetlony ponad milion razy. W kampanii promującej depozyt bank wykorzystał film w skróconej formie.
30- i 15-sekundowe spoty emitowane będą w TVN, TV4, TV6, TV Puls, Puls 2, a także w kanałach tematycznych m.in.: TVN, Polsatu, TVP, BBC, Discovery, AXN, Viacomu czy Canal+. Działania reklamowe obejmą też internet oraz media społecznościowe – Facebook, kanały YouTube i VoD. Kampania potrwa do końca kwietnia.
Kreację Idea Bank przygotował we własnym zakresie, a filmy wyprodukował dom produkcyjny Koi Studio. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest i agencja Sales & More.