Kraj

Idea Bank z przebojem Pharrella Williamsa w TV

W ubiegłym miesiącu spot z "roztańczonymi przedsiębiorcami" wykorzystywany był wirusowo w internecie, a teraz trafi do emisji w TV.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeYgicIUNye8%26list%3DUUbK38oRZC0s3fr7Ha67zxUQ%22%7D
Idea Bank rozpoczyna kampanię reklamową promującą lokatę ”Happy”. Osoby, które nie korzystały jeszcze z usług Idea Banku, mogą założyć 3-miesięczną lokatę (od 1 do 10 tys. zł) oprocentowaną na 4,5 proc. w skali roku. Według banku to obecnie najwyżej oprocentowany na rynku depozyt, jaki można założyć przez internet.

Trzy tygodnie temu Idea Bank na swoim firmowym kanale w YouTube zamieścił wideo z przeróbką kultowego przeboju Pharrella Williamsa pt. ”Happy”, w którym wystąpili właściciele firm z bankowego programu “Duma przedsiębiorcy”. Do tej pory klip został wyświetlony ponad milion razy. W kampanii promującej depozyt bank wykorzystał film w skróconej formie.

30- i 15-sekundowe spoty emitowane będą w TVN, TV4, TV6, TV Puls, Puls 2, a także w kanałach tematycznych m.in.: TVN, Polsatu, TVP, BBC, Discovery, AXN, Viacomu czy Canal+. Działania reklamowe obejmą też internet oraz media społecznościowe – Facebook, kanały YouTube i VoD. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Kreację Idea Bank przygotował we własnym zakresie, a filmy wyprodukował dom produkcyjny Koi Studio. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest i agencja Sales & More.