Kraj

Marketing

Idosell integruje się z polską wersją Shopee

Singapurski gigant e-commerce Shopee wszedł na polski rynek jesienią ub.r. i ostatnio jest bardzo aktywny marketingowo.

Integracja oparta na module marketplace pozwoli sprzedawcom IdoSell w kilku krokach wystawić ofertę i zarządzać zamówieniami w Shopee. Ta singapurska platforma e-commerce, z wiodącą pozycją w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie, działająca też na rynkach Ameryki Południowej, jest ostatnio bardzo aktywna marketingowo w Polsce. Zorganizowała m.in. akcję promocyjną podczas długiego weekendu majowego, wspartą kampanią ATL, której mało wyrafinowana koncepcja kreatywna wywołuje sporo negatywnych komentarzy w social mediach, ale zarazem daje marce pożądany rozgłos.

W IV kwartale 2021 r. liczba miesięcznych użytkowników Shopee wynosiła ok. 16 mln, w porównaniu z ok. 6 mln w I kwartale 2020 r.

Wśród partnerów IdoSell, platformy typu SaaS dla sklepów internetowych należącej do szczecińskiej firmy IAI, są m.in.: InPost, Klarna, Facebook, Google, Wish i Amazon. Do IAI oprócz IdoSell należy też IdoBooking – internetowy system rezerwacji i channel manager dla najmu krótkoterminowego.