Kraj

IKEA chce zmienić polskie balkony

Firma wprowadza kolekcję mebli balkonowych i wita wiosnę kampanią.

IKEA chce zmienić polskie balkony
IKEA wprowadza wiosenną kolekcję mebli i akcesoriów balkonowych, które polskie przestrzenie miejsce mają wypełnić elementami ładnymi i praktycznymi.
Według badań przeprowadzonych przez IQS dla IKEA 75 proc. ludzi w dużych miastach w Polsce mieszka w mieszkaniach (pozostałe 25 proc. w domach). Z kolei 60 proc. mieszkań ma balkon. IKEA chce umożliwić użytkownikom ich pełne wykorzystanie.
Oferta mebli balkonowych IKEA obejmuje rozwiązania, które mają sprawdzić się również na małych powierzchniach – mają pomóc oszczędzić miejsce, utrzymać porządek i umożliwić odpoczynek. Aby maksymalnie wykorzystać każdą przestrzeń, firma proponuje np. narożne stojaki na kwiaty czy półki oraz przedmioty wielofunkcyjne, takie jak skrzynie, na których można również usiąść.

Nowa oferta będzie wsparta kampanią marketingową, która ruszy na początku kwietnia. Za pomysł i realizację części kampanii w telewizji odpowiedzialna jest agencja Grey. Spoty telewizyjne wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Za kampanię w sieci odpowiada agencja Kalicińscy.com. Kreacje będą widoczne w telewizji, w mediach społecznościowych oraz w mediach własnych. Media kupuje dom mediowy MEC.