Kraj

IKEA w kampanii zwraca uwagę na ważne rzeczy [wideo]

Za kreację odpowiada Instinct Russia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvrXBpN6lgmc%22%7D
IKEA wystartowała z kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej liczą się relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji. Działania obejmują wiele formatów wideo, w tym 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne, 60-, 30-, 15- oraz 6-sekundowe filmy w internecie. Akcja wspierana będzie w najbliższych miesiącach również poprzez kampanię display i komunikację w mediach społecznościowych.

Za kreację odpowiada Instinct Russia. Adaptacją na polskim rynku zajęła się agencja VMLY&R. Media zaplanował i kupił Wavemaker.