Kraj

Reklama

IKEA z kampanią "Nie uwierzysz jak pasuje"

Kampania będzie prowadzona do 8 stycznia 2023 r. w telewizji, radiu, mediach społecznościowych oraz serwisach VoD i audio.

W warstwie wizualnej kampania nawiązuje do stylistyki charakterystycznej dla seriali telewizyjnych późnych lat 80. Scenografia została wykreowana w całości z wykorzystaniem współczesnego asortymentu IKEA. Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, że oferuje eleganckie przedmioty i rozwiązania, które pasują do wielu pomieszczeń, i to w zaskakująco niskiej cenie.

W ramach projektu powstało łącznie 7 wideo w formatach: jeden 30” i trzy po 15” – dostępne na YouTube oraz VoD, a także trzy krótkie 6-sekundowe bumpery. Za produkcję odpowiada Film Reaktor. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, który współpracował z IKEA także przy tworzeniu kampanii „Na sen dobry”. Scenografią zajęły się Daria Dwornik i Aleksandra Żurawska we współpracy z Katarzyną Jaros-Puzio (projektantka oraz krajowa liderka ds. architektury wnętrz, IKEA Retail Polska). Za strategię i kreację odpowiada VMLY&R, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR – Garden of Words.

Ogólnopolska kampania wystartowała 4 października br. i potrwa do 8 stycznia 2023 r. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szerokozasięgowe media, takie jak telewizja i digital, a w ramach niego działania display: wideo (YouTube), serwisy VoD oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, TikTok) i współpraca z influencerami. O kampanii będzie można usłyszeć również w radiu oraz serwisach audio.