
W najnowszej kampanii “Życie układasz całe życie”, która ruszyła 7 lutego br., IKEA przekonuje konsumentów o tym, że nie warto dać się raz na zawsze zaszufladkować, a zmiany mogą być nie tylko potrzebne, ale także piękne. “Kto powiedział, że musisz być w życiu tylko jedną osobą” – słyszymy w spocie. Rozwiązania oraz produkty IKEA mają natomiast ułatwiać kwestie związane z urządzaniem domu, wspierając nasze wybory i pasje. – Również my jako IKEA chcemy być „niezaszufladkowani”, łamać stereotypy oraz poszukiwać innych, nowych dróg w formach docierania do konsumentów. Mam nadzieję, że zaskoczymy was w 2022 r. niejednokrotnie – przekonuje Karolina Szabłowska, marketing communications manager w IKEA Retail Polska.
W spocie kampanii udział wzięli Bracia Kacperczyk (duet użyczył także swego utworu “Niebieskie ptaki” jako podkładu muzycznego), trener osobisty Emila Makówka prowadząca na Instagramie profil @wlasnyspokoj, tancerka w zespole ludowym i motocyklistka Agata Szybilska-Czech i astronom amator oraz społecznik Tomasz Zaraś.
Kampania obejmuje 30-sekundowe spoty telewizyjne, filmy w internecie (60”, 30”, 15” i 6”), a także reklamy display i komunikacji w mediach społecznościowych. Reżyserii spotów podjął się Kuba Michalczuk, znany z kinowego hitu „Teściowie”, za produkcję odpowiada Papaya, a zakup mediów – Wavemaker. Koncept kampanii stworzyła agencja VMLY&R, natomiast za komunikację PR odpowiada Garden of Words.