Kraj

Imperial Tobacco zmienia markę papierosów Route 66

Imperial Tobacco Polska SA zmienia wizerunek papierosów marki Route 66. Dotychczas sprzedawane w paczkach po 25 sztuk papierosy będą miały...

Imperial Tobacco Polska SA zmienia wizerunek papierosów marki Route 66. Dotychczas sprzedawane w paczkach po 25 sztuk papierosy będą miały nową szatę graficzną (bardziej trójwymiarowe logo), niedługo w sprzedaży pojawią się też paczki po 20 sztuk w trzech wariantach: Oryginal, Blue, Menthol. Według Elżbiety Bromki, brand managera w Imperial Tobacco Polska, wprowadzenie nowych paczek to odpowiedź na wprowadzane przez innych producentów szeregu nowości w segmencie tańszych King Size. Route 66 w paczkach 20 sztuk będą kosztować 4,4 zł, paczka 25 sztuk kosztuje 5,4 zł. Wprowadzenie mniejszych paczek tych papierosów producent wspiera szeroką akcją informacyjną w punktach sprzedaży. Agencja reklamowa Just, która odpowiada za komunikację tej marki, przygotowała materiały POS: plakaty, wobblery, standy (kartony imitujące paczki), bilownice, listwy na półki. Marka Route 66, która została wprowadzona na polski rynek w listopadzie 2002 r., kierowana jest głównie do mężczyzn (stanowią ok. 60 proc. konsumentów) w przedziale wiekowym 18-35 lat, o dochodach średnich i niskich, mieszkających w miastach (jest to tzw. grupa aspirująca). (MB)