Polski dom produkcyjny Inbornmedia przygotował pilot własnego programu podróżniczego, który kręcony był na Ukrainie. Program powstaje w języku angielskim i skierowany jest na rynek światowy. – Jesteśmy firmą z Polski i wiemy, że zagraniczny rynek jest dla nas bardzo hermetyczny, ale zawsze chcieliśmy produkować na świat. Wkrótce zaprezentujemy produkt na targach MIPTV w Cannes – mówi Maciej Pawełczyk, producent z Inbornmedia. Zapowiada, że firma chce rozmawiać z takimi nadawcami, jak: Discovery Channel, National Geographic Channel czy Travel Channel.
Program nosi tytuł “Rock the road”. Jest to format rozrywkowy, w którym muzyk rockowy nagrywa album w 12 krajach świata (12 epizodów, 12 piosenek, 12 krajów, jeden album rockowy). Inspiracją do powstania utworów jest folklor każdego z krajów. Rockman zanim zacznie prace nad płytą organizuje wspólne muzykowanie z miejscowymi artystami. Spędza z nimi czas, a widz poznaje lokalne zwyczaje i walory odwiedzanych miejsc.
Dom produkcyjny Inbornmedia powstał w 2005 r. Ma na koncie takie produkcje jak: “Nie ma lipy” (TVN Turbo), “Kossakowski – szósty zmysł” (TTV), “Odlotowy ogród” (TTV), “Michniewicz – inny świat (TTV), “Legendy motoryzacji” (TVN Turbo) czy “Złomowisko PL” (Discovery Channel).