Kraj

InFakt startuje z kampanią reklamową [wideo]

Reżyserem kampanijnych filmów jest nominowany w 2021 r. do Fryderyków Maciej Adamczak.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBtSrzEbVcQs%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
InFakt wystartował z kampanią wizerunkową “Księgowość dla każdego”. Jest to część zaktualizowanej strategii komunikacyjnej polskiej platformy finansowo-księgowej. Kampania zbudowana jest wokół postaci, które reprezentują różne typy charakterów, prowadzonych działalności, a nawet czasów, w których żyją.

Reżyserem kampanijnych filmów jest nominowany w 2021 r. do Fryderyków Maciej Adamczak, który na swoim koncie ma już współpracę m.in. z Matą, Piotrem Roguckim i Margaret. Za scenariusz odpowiada Kornelia Strzelecka, młoda aktorka, którą możemy obecnie zobaczyć w polskiej wersji serialu “The Office PL”.

Kampania internetowa w formatach wideo wystartowała 27 września. W drugiej połowie miesiąca działania online zostały uzupełnione o display i komunikację w mediach społecznościowych. Kampania jest kontynuowana na billboardach w największych polskich miastach. Widoczna jest także w warszawskim metrze. Emisja reklamy  telewizyjnej prowadzona jest w stacjach grupy Discovery (m.in. TVN, TVN24) oraz grupy Polsat.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest zespół marketingu w InFakcie.