Kraj

Influencer zachęca do pracy w T-Mobile Polska [wideo]

Wiosną br. T-Mobile Polska przeprowadził program dobrowolnych odejść, który spowodował odejście ponad 300 osób z 4,5 tys. zatrudnionych. Teraz operator chce zatrudniać.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqvQUdJj9tkc%22%7D
W kampanii wzięła udział Patrycja Kazadi. Celem było zachęcenie odbiorców do złożenia ofert na wolne stanowiska w firmie T-Mobile Polska. W ramach akcji Patrycja Kazadi odwiedziła placówki call center T-Mobile w Łodzi i Warszawie. Osoby pełniące różne funkcje opowiadają, za co cenią swoją pracę, oraz zachęcają do dołączenia do zespołu firmy.

Planowaniem i zakupem mediów w Polsce dla T-Mobile zajmuje się dom mediowy SMG (Starcom).