Kraj

Influencerzy wspierają promocję serialu "Złomowisko PL"

Za kampanię dla Discovery Channel odpowiada LiquidThread.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDU1kGWKh2IM%22%7D
“Złomowisko PL” to serial dokumentalny o zbieraczach złomu, którego pierwszy odcinek widzowie mogli obejrzeć wczoraj na Discovery Channel o godz. 22.
W działania promujące serię w internecie zostali zaangażowani polscy youtuberzy: Cyber Marian, ŚmiechawaTV i Chwytak, którzy razem z bohaterami stworzyli filmy odwołujące się do tematyki programu. Każdy ze spotów utrzymany jest w estetyce i w stylu charakterystycznym dla danego influencera.
Oprócz trailera opublikowany został także teledysk w wykonaniu Chwytaka oraz Making of autorstwa youtuberów z kanału ŚmiechawaTV. Materiały zostały opublikowane jednocześnie na trzech zasięgowych kanałach youtuberów – każdy film na końcu przekierowuje do dwóch pozostałych i jest uzupełnieniem dla opowiedzianej historii.
W ramach kampanii influencerzy prowadzą działania na swoich kanałach social media: Facebook, Instagram, Snapchat. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja LiquidThread.