Kraj

ING Bank kończy dziś "cukierniczą" kampanię

Kampanię reklamową ze znanym cukiernikiem ING Bank kończy w tłusty czwartek.

Dzisiaj, w tłusty czwartek, ING Bank Śląski kończy prowadzoną od miesiąca kampanię reklamową, w której obok Marka Kondrata, od lat twarzy reklamowej banku, występował znany warszawski cukiernik Andrzej Blikle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjATzuLid3RU%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D
Z tej okazji bank przygotował specjalną wersję spotu.

Spoty oparte są na przekazie: “Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”, natomiast kończą się wygłoszoną przez Marka Kondrata puentą: “Czwartki dzielą się na tłuste i beznadziejne“ (we wcześniejszej wersji to Blikle mówił, że pączki dzielą się na te nadziewane marmoladą różaną i na beznadziejne).

Media zaplanował dom mediowy PanMedia Western, autorem kreacji jest agencja reklamowa Brain.